Tema Macro E.L.N

Jag, Linda och Evelina har startat ett projekt "en gång i veckan" och varje vecka är det en av oss som bestämmer tema. Jag kallar detta projekt "Fotoprojekt E.L.N" Denna vecka var det jag som fick välja tema. Jag valde temat "Macro" då tema macro kan tolkas på många olika sätt så tolkade jag det på mitt sätt. Kolla på mitt "bidrag" här under:


Mitt bidrag är bilden ovan. Jag tolkar det som tema Macro. Denna vackra blomma hittade jag på min innegård ;)

Kolla in Evelinas bidrag
Kolla in Lindas bidrag

Kommentarer
LINDA - [foto och vardag]

Mycket fin. ;D

2010-05-26 - 20:35:09
http://lindasofiedahl.blogg.se/
Elena

Jag ser verklingen fram imot erat projekt. Det är jättekul att det händer lite på den här bloggen också.



Kram,

E.

2010-05-27 - 10:25:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: