Tema Förvirrande E.L.N

Jag, Linda och Evelina har startat ett projekt "en gång i veckan" och varje vecka är det en av oss som bestämmer tema. Jag kallar detta projekt "Fotoprojekt E.L.N" Denna vecka var det Linda som fick välja tema. Hon valde temat "Förvirannde" då tema förvirrane kan tolkas på många olika sätt så tolkade jag det på mitt sätt. Kolla på mitt "bidrag" här under:


Mitt bidrag är bilden ovan. Jag tolkar det som tema Förvirrane. Och modellen är min sööta kissekatt Geisha och min bästavän Natta ♥ (socuute.blogg.se)

Kolla in Evelinas bidrag
Kolla in Lindas bidrag

Kommentarer
Ellen

inte för att verka som en bitch eller något, men är det inte precis ett sånt här projekt som Annica Svenmarck och Elin Ivemo har?

hur som helst var de iaf en snygg bild, gillar ljuset som faller perfekt på henne:)

2010-06-18 - 16:26:05
http://chocolatenights.blogg.se/
HEDVIG

grym bild!

2010-06-26 - 17:40:18
http://hedvighedvig.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: